понедељак, 25. мај 2009.

Varijacija na temu mamakanja

...s tim što ja tu izbacim jedno slovo, pa ispadne: mamkanje.Ali je nalik onom mamakanju o kome je pisala Tweety.Razlika je u tome što ovde više nisu zahtevi nego veoma nezgodna pitanja.

Mama, a jel tako da je diplodokus bio dobaar dinosaururs...

Mamaaa, a jel su svi mesožderi dinosaurusi bili u stvari ljudožderi, u stvari bili bi ljudožderi da su jeli ljude ali tada nije bilo ljudi, ap su u stvari bili ljudožderi koji su u stavri dinosaurusožderi..?

Mama, kad mirišeš mak, onda ti se vrti u glavi?Koju on to supstancu ima u sebi , jel to aspirin?

Mamaa, a beba krpelj isto pije krv kako i roditelji krpelji, ili se ona samo zeza?

Mamaaa, a slušaj ovo: stolen kis hez kam tuu leejt, neko je zakasnio da nekog poljubi ili šta?

Mamaa, a jel enter isto što i dilejt, pa mislila sam da je isto, oba su na tastaturi..?

Mamaaa, a što me ne slušaaaš?

ONda dolazi seniorka:

Ti si majka, zato trebaš da....

Ti si majka, onda moraš....

Ti si majka.....aaaaa

Kad sam postala majka mislila sam u ružičastim i svetloplavim nijansama i kontala da je to svakako velika obaveza i odgovornost. I bila pripremljena na to da nema dovoljno dobre knjige o roditeljstvu nego da se dosta toga uči u praksi, na osećaj i slično. Ali kad me sa jedne strane okupiraju sa pitanjima gorenavedenim, a sa druge strane mi svaka rečenica počinje sa trebanjem, moranjem itd, onda stavim prst na čelo, aloooo....nema zakona koji striktno reguliše svaku obavezu roditeja.I da ima, nikad ne bi bio toliko potpun jer ne bi mogao da reguliše sve što moraju ili trebaju da rade roditelji u pogledu svoje dece. To naravno ne znači da treba da bude anarhija u ovim odnosima, premda one igre koje igraju deca sa nama i mi s anjima ponekad liče na uvod u anarhiju.

Mamkanje. Ne bi ga trebalo zabraniti zakonom, ali ga treba bar ograničiti na razumnu meru, meru koju može podneti jedna prosečna mama, ne nalik onim super mamama koje se slikaju po Gloriji i drugim fensi časopisima, iza kojih stoji četa bebisiterki, spremačica, žena koje kuvaju ručak, peglaju veš.MOžda ga ograničiti na 2 ili tri ovakva talasa mamkanja na dan, sa najviše do 5 pitanja po talasu.To bi bila neka razumna mera. Za sve što bi hteli da mamkaju preko ove mere, nek pišu ili ako ne znaju da pišu nek pamte za sledeći dan. Pa i Skupština radi do 18h, sem ako ne prebace normu ali uvek samo zbog stvari o kojoj se već počelo raspravljati.Ne uvode se novi elementi u raspravu tj, nova tačka uvek ostaje za sutra.

Stavljam predlog na glasanje, ko je za?:)

Нема коментара:

Постави коментар