понедељак, 11. мај 2009.

Spiskovi, spiskovi....

...počelo je od ranog jutra..zagušivanje sa obavezama, a činilo se da će biti relativno mirna nedelja...

Zašto spiskovi, ovako u množini?Jer, evo dok kucam ove redove cepam već treći spisak obaveza koji sma u međuvremenu napravila i izvršila, decidno po tačkama. Uglavnom su administrativne prirode, ali npr.podnošenje jednog zahteva je skopčano sa podnošenjem istog različitim instancama, "zavođenjem" na dva mesta, u nekim arhivama, koje pitaj-boga -ko -uopšte -i-gleda, al hajd sad....Napravila sam četvrti spisak, zasad ima samo tri stavke na njemu, no pretenduje da se proširi...glavna stavka, ona koju nikako da napišem, jeste da treba da s evratim kući, budem malo sa ranjenikom/com i vrnem se n azad do 19h jer imam još posla.....i tako every day...

To stalno "seckanje" traje od jutros od pola 9..nema nade da se zaustavi u neko skorije radno vreme, jer, iako administracija radi do 15h, ko kaže da ja ne mogu ostati i duže i recimo sve im servirati za ujutro sutra u 7h, da ima o čemu da ćaskaju uz kafu do 9, kada će otići na pauzu za doručak, i vratiti se do 10h, da bi se i dalje bavili mojim zahtevom....a ja ću za to vreme otići do Bg, i vratiti se a njih ću, bojim se zateći i dalje nad istim zahtevom, kako razmišljaju o suštini moje dve rečenice....

U čemu je razlika? U tome što ja disciplinovano pišem spiskove i kad obavim sve sa istih spiskova, cepam i bacam.I pravim nove spiskove. A ova druga strana, onako stihijski radi.Naravno bez spiskova.I naravno da ne stižu, jer te dve pauze koje imaju su taaako blizu a tako daleko, zaista imaju malo vremena za sav taj rad...čast izuzecima kojih hvala dragom bogu, uvek ima.

Ako ovo nije mobing, onda ne znam šta je...mislim da ima i "narodskiji" izraz, cela poslovica o tome, ali bolje da je ne citiram...biće mi još gore...Don't pick me ,find someone else.....

Нема коментара:

Постави коментар