понедељак, 25. мај 2009.

Facebook generacija 2

Pisala sam o tome već ovde:http://www.apolotv.rs/wp/?p=90, ali skoro pa moram opet.
Ta moja prva Facebook generacija ulazi u fazu priprema za junski ispitni rok, dakle, ispratiću i njih u drugu godinu studija uskoro.Sa ovakvim ili onakvim uspehom. Shvatili su dosad, nadam se, da je studiranje jednako radnom mestu( a valjda su shvatili to stalno ponavljam), pa nek tih 8h radnog vremena, tj učenja ili posvećenosti studijama ukombinuju u 24 h jednog dana kako god žele.I da pedagoška funkcija svih nas ne završava sa time što ćemo im videti leđa nakon položenog ispita.Već se nastavlja,jer su -naši studenti..:)

Mislim da Andreju, koji je napravio ovu grupu nije ni pamet palo da će grupa imati 292 člana.Bar ih ima u momentu kada piše. Niti da ću ja, prihvatiti da mu pomažem u prosledjivanju relevantnih informacija.Niti da ćemo na kraju uz pomoć Milana, imati i svoju FB žurku, beše ono u "Adresi", zar ne?Čini mi se da su se granice komunikacije ovako definitivno-pomerile, na bolje. Ono što se smatra imperativom današnjice, ali nužno nosi i negativne konotacije, je ovde ostvarilo svoju najbolju moguću svrhu.

Kad smo počeli sa elektronskim prijavama ispita na fakultetu, tu sam prvo i oglasila, u toj FB grupi. UZ početne probleme, koje prati svaki novi sistem, treba reći da je više od 50 studenata na ovaj način uspelo da prijavi ispite. Rezonujem da će ih biti sve više, jer smo sa ovim početnim koracima, uvideli i ispravili sve početne mane ovog programa. Ksenija i Kristina, kao jedine sa SUP smera koje su na ovaj način prijavile ispite,su imale i dodatnih problema.Možda nismo baš najbolje izašli sa time na kraj, ali nekako smo razrešili...

Opet thanks to FB grupi.

Posetio me je Milan, again.Zbog nove žurke.Zaslužili ste je, svi.Negde posle 20 juna, recimo?

Нема коментара:

Постави коментар