среда, 13. мај 2009.

Nećeš verovati šta sam našla......!!!!!

"Mamaaaaa..nećeš verovati šta sam našla u špajzuuu!"
Dvaput sma se prevrnula na stolici u sobi.I počela da nabrajam, sem čipsa, turšije i hrpe džemova, marmelada i eurokremova..možda par živih bića, tj paukova, koje Ksenija nije dala da "uklonimo", jer ipak su to živa bića...možda par krokodila i starih kišobrana....Ali, eto čujem je kako mi s epribližava jakim batom koraka i odahnem, huh, dobro je, ne vuče ništa enormno teško, nije musava, nit pocepana, dobro je nije imala okršaj ni s kim i ni sa čim...pruža ruku pobedonosno i pokazuje-kutiju šibica.
"Znam da ćeš reći da je to-pec, ali ja sam ga našla, vidiš kako ga vazdušasto držim da ne dobijem pec".
"Nisi GA našla, nego si šibice- NJIH-IH pronašla"-pokušavam da ispravim.
"" Ej ,mama, opet si komplikovana".
" A ti nauči da govoriš ispravno".
"Poenta je da sma našla šibice.Jel bitno da su njih illi njega?".
" Bitno je. Sama si rekla da postoje ženski i muški paukovi.Tu si pravila razliku.Zašto je ovde problem?"
" Ali tamo je bio jedan pauk.A ovde ima više šibica.Kad su u gomili, nije bitno da li su te šibice-ženske ili muške, kad su pomešane".

Posle valjda 2 ultragalaktiči kratke minute ćutanja, eto novog vriska:
"mamaaa, nećeš veorvati ŠTA sam sada našla!!!".
"Šta si sada našla?"
"Sveće, za grejanje. To s euklapa, tu su šibice i sveće, sada još smao da nestane struja pa da zapalimo sveće i grejemo se na njima".

O bože....:)

Нема коментара:

Постави коментар