среда, 13. мај 2009.

Knjiga dnevnih zapovesti

Tako je moj standardni radni i organizacioni dan nazvao moj dragi kolega, sa kojim delim kabinet.Pre par godina, slušajući me kako obavljam naizgled beskonačne telefonske razgovore, proveravajući da li je dete u vrtiću, dobro obučeno, šta tamo radi, ko ga dovozi i dovozi, da li je to uradio ili nije, ako kansi zašto kasni, ako treba još nešto doneti ko će doneti, itd...prvo je pukao od smeha, pa rekao :

" Ti mene podsećaš ne knjigu dnevnih zapovesti u vojsci"."

"Dozvolićeš mi neznanje u ovom slučaju, pošto nisam služila vojsku, kakva je to knjiga?"

" To ti je skup naredbi i radnih zadataka onih koji su u nekoj četi ili vodu. Onda se tu upisuju rezultati, ko je i u kom periodu nešto uradio, kako je uradio....dakle, dnevni učinak svakog čoveka.E , to ti radiš svojima, ili oni tebi, ja sad tu nisam siguran".

"Kad ja moram stalno da proveravam da li je neko nešto uradio, što je bilo ranije bilo dogovoreno, da li ti to liči na organizovanu i poslušnu radnu celinu?".

" A da li predviđaš i vis maior, tj višu silu da se nešto negde nepredviđeno može desiti, pa da se ne može zadati radni nalog izvršiti?"

" Ostavljam naravno i tu varijantu, i zato uvek imam razrađene bar dve rezervne varijante, koje uglavnom moram da koristim, jer UVEK se nešto nepredviđeno desi".


Čemu ova svakidašnja jadikovka?Elem, again putujem no ovaj put na 48h.Ali ot ne znači da tzv.visinske pripreme ne treba da se obave. Mala mudrica je obećala da će danas mirovati, da bi sutra mogla da ide u vrtić, to je ok, ja sma sutra tu pa ću je otkipovati do tamo i vrnuti nazad, ali što ćuuu sa petkom? Solucija je u sjajnom taksi udruženju Vojvođani, i statusu "stalne stranke", pa rešavam i taj problem.

U međuvremenu sam napisala i otpremila sve moguće dopise koji se inače trebaju otpremiti u ponedeljak,a l hajd da budem vredna.

Viri iz torbe račun, sa rokom plaćanjem do 15og u mesecu a koji ću mortai danas da platim, jer ko će toi uraditi 15og?

Recimo još i neki manji kofer da uzmem, jer u onaj ogromni mi se, prilikom poslednjeg pakovanja, Ksenija ušunjala i stala cela,a ipak definitivno više nije mala.Tad je tražila da je povedem u koferu sa sobom.

" Nemam vizu za tebe".

" Nabavi"

"Ali treba mi novi pasoš".

"Pa izvadi".

" Pa neću dok mi još traje ova stara viza".

" Al si ti mama komplikovana".

"KOmplikovana sam što neću da te upisujem u pasoš koji ću menjati za par meseci, a u koji će te onda opet morati upisivati?"

" U stvari u pravu si.Hoću da budem lepa u jednom pasošu, ne u dva".

Tako sam ostala samo sa tim velikim koferom, čija se drška,ona na izvlačenje, uzgred, pokidala dok sam ga vukla preko diiivnnooog beogradskog trotoara blizu autobuske stanice prošlog puta....i koji sada definitivno može da služi za Ksenijino sakrivanje i pravljenje kućice ili šta joj već padne na pamet...


Ok, lupkam dalje olovkom o sto, šta ćemo sa treningom.Ako će ići u vrtić, može onda i tremning da izdrži.Opet je problem sa prevozom u jednom pravcu, tata može tek da je pokupi tek posle treninga..to ću još da razmislim, a i tako je mudrica na posmatranju kod moje mame, tj čisto medicinskom posmatranju dok je previja i utrljava razne masti za smanjenje bola i otoka.


Bitan sastanka se održava u petak a ja nisma tu. Visinske pripreme traju danas već treći dan, jer razrađujemo sve vrste scenarija, tj što je moj kolega ranije savetovao, sve nepredviđene okolnosti koje se mogu predvideti da se mogu desiti, koliko god sve ovo izgleda blesavo.MOja imenjakinja, Dragana, treba ba bude opet heroj, i da izdrži pritisak sa tog sastanka, opet sama, bez mene, jer znam da te moje opaske, i one silne fusnote koje smo juče škrabuljale ne znače toliko koliko nečije lično prisustvo.

Odlučujem da stavim zapovesti za sebe.
Zavoj.
Račun.
Deteee, tj provesti bar malop kvalitetnog vremena sa omiljenom mudricom..
Što se tiče ostalih.. i zapovesti za njih,,, eno ih u komentarima..treba li da naglasim da ću proveriti izvršenje svih ovih zadataka?:)



4 коментара:

  1. ...BUDUCI DA NIJE STALO IZGLEDA U OVJA POST, HAJD DA OVDE DODAM ZAPOVESTI:
    1.KSENIJA, ČUVAJ KUĆU I BAKU :)
    2.BABA I TATA, ČUVAJTE KSENIJU:)
    3.PETRE,ČUVAJ MI FB :)
    4.ZORANE ČUVAJ DRAGANU U PETAK:)
    5.BRANKA ČUVAJ FIRMU:) ZNAŠ TI VEĆ KOJU....
    6.OSTALI NEKA SE SNAĐU..TO JE IPAK SAMO 48 SATI U PITANJU....

    ОдговориИзбриши
  2. Sretna sam što ovdje dijelim svoje iskustvo i svjedočanstvo o tome kako sam dobila pomoć od dr. Ogundele. Am Mrs. Shelley Hanes iz Teksasa, SAD. Nakon braka imao sam lijepu obitelj; bila sam u braku sa 6 godina svojim mužem i odjednom se pojavila druga žena na slici moj suprug koji me je volio prije nego što je počeo sa mnom svađati se, toliko je bila uvredljiva da kad mu pokušam reći istinu o tome kako osjećati i to što radi nije u redu za obitelj, on se jako naljuti i udara me bilo čime što vidi oko sebe. ali još uvijek sam ga volio svim srcem unatoč svemu što mi je učinio i želio sam ga po svaku cijenu. onda je podnio zahtjev za razvod koji se cijeli moj život razbijao i nisam znao što da radim ... iselio se iz kuće i napustio mene i djecu na 3 godine. Tako mi je bliska prijateljica rekla o ljubavnoj čaroliji dr. Ogundele da mi vrati muža, a koristi i ljubavnu čaroliju dr. Ogundele kako bi dobila svog bivšeg dečka koji ju je napustio prije. I rekli su mi da su sada jako zadovoljni vezama. I upoznala me s urokom za čaroliju, isprva sam bila iznenađena i uplašena pa sam odlučila pokušati. Iako nisam vjerovao u sve te stvari, tada, kad je obavljao posebne molitve i bacio čaroliju, bio sam tako iznenađen, nakon 24 sata vratio se moj muž i molio se za moj oproštaj, shvatio je svoje pogreške, ja sam jednostavno nisam mogao vjerovati, ionako smo opet zajedno i opet smo jedna velika sretna obitelj kao nekada. Dogovorio sam s dr. Ogundeleom da obavijestim ljude o njegovom dobrom poslu, pa ako vam treba bilo kakva pomoć, savjetujem vam da se obratite dr. Ogundeleu Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com i za WhatsApp ili Viver Chat: +27638836445.

    ОдговориИзбриши
  3. Nudimo širok spektar financijskih usluga koji uključuje: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne financije, nekretnine i hipoteke, zajmove za konsolidaciju duga, poslovne zajmove, privatne zajmove, zajmove za home refinanciranje s niskim kamatama godišnje za fizičke osobe, tvrtke i pravne osobe. Dobiti najbolje za svoju obitelj i vlastiti dom iz snova kao i s našom općom shemom zajma. Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nam se obratiti putem
    WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    E-mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ОдговориИзбриши
  4. Nudimo širok spektar financijskih usluga koji uključuje: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne financije, nekretnine i hipoteke, zajmove za konsolidaciju duga, poslovne zajmove, privatne zajmove, zajmove za home refinanciranje s niskim kamatama godišnje za fizičke osobe, tvrtke i pravne osobe. Dobiti najbolje za svoju obitelj i vlastiti dom iz snova kao i s našom općom shemom zajma. Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nam se obratiti putem
    WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    E-mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ОдговориИзбриши