среда, 6. мај 2009.

Šta su to komunikacija i opcija?

..priča ćerka juče, kako su ona i baba videle dve mace kako komuniciraju.Samo što se nisam izvrnula.Komuniciraju!!!A onda mi jutros odvali kako joj je jedina opcija....Šta kažeš??Pa jedina opcija, reče moj petogodišnji mudrac mrtva 'ladna.Šta ti znaš šta je opcija?Pa znam.Opcija je izbor.Tako se nekako kaže i na negleskom ali ne znam baš tačno.Znaš, mama ja sam još mala pa je i moje pamćenje malo.
Zašto ovi silni upitnici? Pa jeste li vi sa svojih 5 godina znali šta je komunikacija i opcija, da li ste znali da pevate cele pesme na engelskom i izjavljujete da hoćete da učite nemački jer engleski već-znate?I vo nije priča o natprosečnom detetu, koje je sasvim slučajno moje, već je ovo priča o svoj takvoj deci.zapitam se, milion puta, šta će oni onda u prvom razredu osnovne škole da rade.Čini mi se da će ove generacije da uče svoje učiteljice.već svi znaju da pišu i čitaju.Sabiranje im ide od ruke, množenje takođe, s tim što baš ne stoje dobro sa oduzimanjem i deljenjem.Što i nije nešto naročito strašno, jer kome dana su ovoj držai dobro idu ove dve računske operacije.

Zaista strahujem šta će ove generacije raditi u školi.PISA testovi već koju godinu zaredom pokazuju da su naša deca ne glupa, već da su zatrpana potpuno nepotrebnim informacijama , koje su prevaziđene.već sma negde polemisala na sličnu temu i naglas se pitala, gde nestaje sva ta mudrost naše dece, i zašto nam školski sistem ne dozvoljava da se ta njihova mudrost i dalje razvija, već je nekako -uproseči, ponizi, unakaradi na najgori mogući način...

Dok pišem ove redove, mali mudrac se šunja okolo.Šta radiš? Šššššš, ja sam na tajnom zadatku.Kakvom tajnom zadatku?!!E sad, ako ti kažem onda to više neće biti tajni zadatak.Hm, dobro, ali ko će znati da si mi rekla šta radiš?Ja ću znati.Hm, a koja korist od tog tvog tajnog zadatka?Pa korist je za čovečanstvo....ovde sam već kapitulirala:)

Нема коментара:

Постави коментар