петак, 12. септембар 2014.

Razgovori sa njom I deo.

Nasi su razgovori sasvim cudni, do beskraja i nazad.
Ponekad mi treba cudo i vecnost da ih rekonstruisem.
Ovo su neki od njih.


-E , znas sta se desilo na treningu?
-Cim tako krenes, prosto se bojim...
-Aaaaa, pa izvrnula sam rame.
-Kako si izvrnula? Izvrce se clanak, a rame, povredjuje, dislocira, iscasi, al se sigurno ne izvrce.
-Jao, mama, velika stvar, bitno da rame malo izaslo na jendu stranu pa smo ga vratili nazad.

Istorija se ponavlja.
Moje desno rame je isto "prezivelo", nakon 23 uzastopnog servisa ...




-Da li je pravo tesko?
-Sve je tesko.Zavisi od motivacije koju imas, kada nesto upises.
-Ja cu onda upisati pravo.
-Motivacija ti je?
-Pa zbog pravde. Zbog hapsenja kriminalaca i donosenja pravih zakona.Sem toga, neko mora da ti pomaze kad pises te silne zakone, i promene i amandmane. A hoces li mi ti biti profesor za osam godina?
-Bicu , naravno.
-ONda da budes prema meni kao i prema ostalima.Ne bih da se provucem zato sto sam ti dete. Sem toga, umem ja sa tobom da izadjem na kraj.
-Lepo do tebe zaista. A sad molim te da se bacis na zavrsavanje domacih u cetvrtom razredu.Od studija te deli cetiri godine osnovne i jos cetiri srednje skole, gde te druge cetiri uvek nekako zaobidjes...


-Sta je to vestak?
-Osoba koja je strucna u nekoj drugoj oblasti, nije inspektor, ali je recimo lekar, arheolog, ekonomista.
-I sto ga onda zovu, da objasni nesto inspektorima sto oni ne znaju. Jednostavno ne znaju jer ne poznaju medicinu, forenziku i slicno.
-Aha.Znaci vestak je kao pomocnik inspektora, Ali njegovo misljenje vredi vise od inspektora?
-Tako nekako..
-ONda mi se ne isplati da budem inspektor.Bicu vestak. Dzaba meni znacke, ako onaj lik u mantilu vodi glavnu rec.


-Rekli su mi juce da sam streber.
-I besna si?
-Naravno, pa nisam bolesna od neceg neizlecivog, samo ucim i dobijam ocene zbog toga. U cemu je problem?
-U tome sto izgleda ti koji su mislili da ce te tako uvrediti , su te samo naljutili.
-Jeste, bas sam besna.
-A da probas da objasnis kako citanje, ucenje i istrazivanje stvaraju i otvaraju nove svetove i mogucnosti?
- Ne vredi. Zasto je tesko danas biti dobar i posten, kazi ti meni?
-Ako pocnem onu pricu o tome kako se sistem vrednosti promenio i da su svi krivi sto su to dozvolili....
-Tu pricu znam. Nego hocu da znam koga i gde da strpam u neku corku, zato sto vredja onie koji rade a ove sto ne rade stavlja na naslovnu, e, to me zanima.

Нема коментара:

Постави коментар