петак, 21. август 2009.

Mamaaaaa...

..ovo bi bio nastavak na varijacije na temu mamkanja.Samo sto je ovo manje od suptilnog.
Dakle.
Današnje popodne je -nemoguće.Krajnje. I još se u to uključila i moja mila majka.
Mamaaa..mogu da igram Snailmail?

Mamaa...aj mi pokupi kosu!

Mamaaaa, dodji da vidiš kako sam skratila kosu bez makaza!

Mamaaa,ocu sladoled!!
Mamaaa, ocu drugi sladoled!
Mamaa, hoću da s ekupam!
Mamaa, ajd mi otvori moj šampon!
Mamaaa, dođi da vidiš moju drugu frizuru sa šamponom!
Mamaa, pusti vodu!!
Mamaaa, musave su mi ruke od džema i hleba!
Mamaaa, dođi!
Mamaaaa , dođiiiiii.....................!!

Sve ove "mama rečenice" su nastale u periodu od nepunih pola sata.Dakle, više mamkanja na sat, tj pola sata nego što bi ijedna prosečna mama možda mogla podneti, shodno onom mom preporučenom receptu.Ali of, kors, podnese se i to.Sa više uzdaha i kolutanja učiju u minuti.
Tj, moglo se podneti, da se nije desio drugi incident, čije produženo dejstvo još traje.
ne znam ni sama zašto sam sišla, u sred ovog mamkanja od kuhinje.Valjda podsvesno da pobegnem, šta li.Kroz maglu nekako čujem moju majku da mi nešto govori, ali pošto je uključen i tv i Ksenija nastavlja svoje mamkanje besomučnim tempom, ja je ništa ne razumem.
Izlazim u hodnik i zamolim da vikne, još jendom šta joj treba.
" Donesi mi krpu iz kuhinje, pošto puštam mašinu.I donesi i sok.I...."
Usred te rečenice ja počinjem skoro da-vrištim od smeha.I dovikujem joj:" ne moguuu"
MOja mama izlazi iz dnevne sobe, i gleda me , onako, krajnje popreko.I prilično preteći.
"Zašto ne možeš?"
"Nisi rekla "mama" !"
"Kako nisam rekla mama?"-zgranu se ona.
"Pa nisi rekla na početku rečenice "mama".Ja sam naviknuta d aodgovaram na naredbe koje počinju sa-mama".I, i dalje smejući se, nastavim uz stepenice prema njoj, sa svim traženim stvarima.

To je otvorilo Pandorinu kutiju.Onda je i moja majka počela, prilično bukvalno shvaćeno, da počinje svaku svoju rečenicu, upućenu meni sa -mama.Ali onako, potegnutim tonom, kao što Ksenija kaže.

"Mamaaaa...počinje Pop secret!"
"Mamaa, idem i ja na terasu da prostirem veš !"
Pola sata odmora.
Do sledeće prilike i novog talasa-mamkanja.Samo se nadam da kad se vrati sa te terase, nadahnuta svežim vazduhom , moja mama, da bar ona prestane sa mamkanjem....:)

Нема коментара:

Постави коментар