субота, 31. мај 2014.

Green fields

U stvari, profesorka engleskog u gimnaziji je kriva za sve.
Kriva za to sto nam je pustala povremeno na casovima svoje stare gramofonske ploce.

To nam je ponekad bila i priprema za kontrolne, to "skidanje" tekstova pesama. Mnogi su to radili rutinski, ali nas je ona ucila kako da to obavljamo profesionalno, konsekutivno .
Obicno je pustala Bitlse. Zbog toga sam i danas- Michelle, ali o tome drugi put.

Jos u prvom razredu gimnazije, pustila nam je Green fields, od Brothers Four.
Dosadjivala sam joj narednih dana i van nasih redovnih casova, da mi dozvoli da "skinem" tekst ove pesme. ne znam ni sama zasto, ali nekako mi je to bilo- potrebno.
Milion puta mi je rekla da sam dosadna kao stenica, ali mi je svaki put uslisila molbu i pomogla.

Ko god nije, neka sada poslusa ovu pesmu.
Uspoavljujuca? Ali i izuzetno dubokog znacenja.
No dokle god svi koji je slusaju, vide eventualno slike, ja sam videla nesto drugo.Videla sam pricu, ljude, dogadjaje, vojnicke i bolnicke uniforme, bogatstvo, moc, i ljubav.

Tako je nastao prvi roman, o ljubavi i mrznji izmedju dve porodice.Ne nisu Kapuleti i Montegi, mnogo je komplikovanije. I nije objavljen i verujem da cu ga jednom i objaviti.

Jer to prosto dugujem strpljivosti moje profesorke engelskog.Znala je ona, znam to sada i ja, da ova stenica u meni ima drugacije razloge za sve sto radi.

Hvala , profesorice, Milice.


https://www.youtube.com/watch?v=46o1joHp7t0

Нема коментара:

Постави коментар