субота, 13. април 2013.

1001 susret



-Hiljadu i jedan.
Odmerila ga je, od glave do pete:-Hiljadu i jedan ,šta?
-Susret. Sačekivanje i ispraćanje, u našem zajedničkom gradu.
-Da kažem da je to malo ili puno?
-Hm, možeš da kažeš da neki to ne stignu da urade za ceo svoj život.A mi smo to uradili za ovo relativno kratko vreme.U tu brojku naravno ne računam susrete, ispraćanja i dočekivanja van našeg grada.
Osmehnula se, prvo polako, a zatim počela da se kikoće.
-Znam na šta misliš!
-O, da, -nastavila je da se smeje,- na onaj beogradski susret.I nema druge, svaki put kad prođem pored tog drveta, na tom malom platou, neograničeno i nikako stidljivo počnem da se smejem.



Nije dugo izdržala:
-Taj hiljadu i jedan susret, ti si to baš brojao?
-Ma, nisam.Ali mi nekako poetski deluje, skroz.Premda, verujem da je tačna brojka približna toj.
-Manja ili veća?-izazivala ga je.
-Iskreno, voleo bih da je veća.Ali...
-Ali je i to u redu, znaš.To sam ti koliko puta rekla.

Stali su na raskrsnici, gde su se obićno razdvajali.Međutim, uzeo je njenu ruku, i stavio je, pomalo nevešto pod svoju.I krenuo na istu stranu gde i ona.
Stajali su na stanici, dugo, čekajući da naiđe pravi autobus.I kad je naišao, nekako nije mogla da izvuče svoju ruku , provučenu ispod njegove.
-Šta to radiš?-pitala je tiho.
-Zadržavam te.
-Misliš, u ime hiljadu prvog susreta_
'Mislim, u ime svih onih hiljada susreta koji nam predstoje.
-Odlazi mi autobus.
-Doći će drugi.
-Ti ćeš otići na svoju stanicu.
-Neću , još neko vreme.
-Koliko dugo vreme?
-Onoliko koliko god je potrebno.U stvari , onoliko koliko ti želiš.
-Ako želim stalno:
-Dobro.
-Ako želim uvek?
' I to je dobro.
_ A šta ti želiš?
-Nisi shvatila? Da želim bar delićem mojih stajanja uzvratim na sva tvoja čekanja. Da želim sve te nove hiljade susreta.Da želim nove hiljade čekanja, jer su ona jedina koja me vrate nazad, meni i tebi.
-Shvatila sam..hvala ti...
-Na čemu?-Na poverenju, da te čekam.Na toj prvoj i svim drugim hiljadama...
-Sve je bilo rešeno, već kod prvog susreta.
-Znam. Jer ljubav se ne testira, jel da?
-Ona ili postoji, ili ne postoji, koliko god hiljada svega prošlo između dvoje ljudi...

Нема коментара:

Постави коментар